Support

Onze servicebelofte

Bij Axces werken we uitsluitend met producten van hoge kwaliteit. Onze techniekers installeren uw slotensysteem met de grootste zorg en precisie.

Mocht er toch een probleem ontstaan, dan staan wij klaar om u snel en deskundig te helpen.

Vul hieronder alle velden zorgvuldig in om een supportticket aan te maken.

  • Premium Support Contract: Uw aanvraag wordt met voorrang behandeld en wij reageren binnen 4 werkuren.
  • Standaardservice: Wij reageren binnen 8 werkuren (maandag t/m vrijdag, 08:00 – 18:00).

Zo weet u altijd waar u aan toe bent en kunt u rekenen op een snelle, betrouwbare service.

Axces BV
Guyotdreef 24
2930 Brasschaat

Velden met een * zijn verplicht.

Via TeamViewer Quicksupport geeft u ons toegang tot uw systeem, waarmee wij u gemakkelijk en snel kunnen helpen. Nog niet in het bezit van dit programma? U kan TeamViewer hier downloaden.

Onze aanpak

Advies op maat

Wij adviseren en begeleiden u doorheen het hele ontwikkelingsproces van ontwerp tot oplevering.

Persoonlijke hulp

Bij Axces staat er altijd iemand klaar om u persoonlijk te helpen en te ondersteunen.

Breed assortiment

Voor de inrichting van uw gastenkamer biedt Axces een breed assortiment aan van kwalitatieve producten, zodat u steeds kan vinden wat u nodig heeft.

Eigen techniekers

Axces beschikt over een betrouwbaar en snel inzetbaar team van techniekers met productkennis en ervaring.

Logo Jessa
Logo Novotel
Logo Trudo-ziekenhuis
Logo Marriott
Logo Vayamundo
Logo Radisson
Logo Pullman
Logo Hilton-garden-inn
Logo Steigenberger-wiltchers
Logo Ibis
Logo Campanile
Logo Nh-hotels
Logo Senior-hotel
Logo Penta-hotels
Logo Adagio
Logo Mercure
Logo Hilton
Logo Vander-valk
Logo Institut-notre-dame
Logo Appart-city
Logo Moxy-hotels
Logo Leonard-de-vinci
Logo Sofitel
Logo Motel-one
Logo Residhome
Logo Radisson-group
Logo Plopsa
Logo Holiday-inn
Logo Vierkappes
Logo Zorg-izegem
Logo Hampton-by-hilton
Logo Renaissance
Logo Best-western
Logo Greet-hotel
Logo Center-parcs
Logo Deloitte